Desmond si Penny sunt constanta mea


Episodul 11, seria a sasea din Lost, “Happily Ever After”, a intrat instantaneu in top 3 al meu. Si asta nu s-ar fi intamplat daca those two crazy kids n-ar fi fost implicati. Povestea lui Desmond si a lui a sa Penny este, pentru mine, cea mai frumoasa poveste de dragoste care a aparut pe un ecran de televizor. Si este o poveste simpla. Construita din cateva tuse.

Si cele doua personaje, luate individual nu mi-ar fi placut atat de mult. Dar impreuna sunt “my constant”. Cei care se uita la “Lost” stiu ce inseamna aceasta constanta. Dar voi explica si pentru beginneri.😛

Din cauza unor quantum physics-electromagnetic shit-babble, constiinta lui Desmond incepe sa sara intre trecut si prezent si el ajunge sa fie “unstuck in time” (da, exact ca-n “Abatorul cinci”).

Des il cunoaste pe  fizicianul genial Daniel Faraday si asta ii spune ca trebuie sa gaseasca o “constanta”, ceva care inseamna mult pentru el, ceva prezent in amandoua momentele din timp in care penduleaza.

Constanta lui e, desigur, Penny (Penelope – ca pe sotia lui Ulise din “Odiseea”, care l-a asteptat sa se intoarca vreo 20 de ani, refuzandu-si toti petitorii), iar Desmond trebuie s-o prinda pe ea macar la telefon, sa vorbeasca cu ea, pentru a se salva de un anevrism cerebral / sau topirea creierului. Una din doua. Momentul e cel de mai jos:

Nu vreau sa spoilaresc momentele. Sa le povestesc pas cu pas. Pentru ca le-as strica. Ar parea siropoase povestite de mine. Dar scenele dintre ei sunt fascinante. Henry Ian Cusick si Sonya Walger au cea mai nebuna chemistry ever.

Si episoadele Desmond-centric din Lost sunt cele mai demente ca structura si ca evenimente si preferatele mele. Un amestec perfect de Lost mythology si emotii si fiori.

Si fata de patrulaterul amoros (Jack-Kate-Sawyer-Juliet), relatia dintre Des si Penny e una cat se poate de durabila. (In ciuda despartirilor constante =)) Imi place ideea asta a unei iubiri fara indoieli. (Fara pendulari de la Jack la Sawyer la Jack la Sawyer).

Pacat ca socrii lui Desmond s-au bagat tot timpul intre ei. Si le-au pus piedici.

La sfarsitul sezonului intai, toata lumea se intreba ce e in The Hatch. La inceputul sezonului al doilea, aflam ca  Desmond e acolo si ca l-a cunoscut pe Jack odata, pe un stadion, cand se antrena pentru o cursa in jurul lumii.

See you in another life, brutha… I-a spus Des lui Jack si iata, s-au intalnit in alta viata, pe insula. Dar atunci nu m-am indragostit prea tare de personaj, pentru ca a si fugit in jungla si-a disparut.

Din fericire Desmond s-a intors atunci si a avut parte si de primul episod cu flashbackurile lui (voi fi mereu recunoscatoare pentru ca am apucat sa-l cunosc). Si am cunoscut-o si pe Penny. Si pe tatal ei, maleficul Charles Widmore, afland ca Charles l-a umilit constant pe aproape-ginerele lui si ca Penny e o femeie tenace, care nu lasa ceva ca o despartire sau o jumatate de lume sau o insula fara nume sa intervina intre ea si her one true love. (Deja parca sun siropoasa. Dar nu e. E doar iubire)

All we really need to survive is one person who truly loves us. And you have her. I will wait for you. Always. I love you (Penny).

Desmond gaseste scrisoarea care contine cuvintele astea in paginile cartii “Our Mutual Friend” de Dickens. (Des is a big Dickens fan. Our Mutual Friend e singura carte pe care n-a citit-o de el. Si o pastra pentru momentul in care va sti ca va muri). Penny a stiut asta si astfel reuseste sa-l opreasca. De departe. Beautiful…

Sefii Lost, Damon Lindelof si Carlton Cuse au confirmat ca serialul asta e despre “true love”. Despre cautarea si gasirii ei. Totul e legat de personaje, nu neaparat de semizeii/ fiintele misterioase care se joaca cu vietile lor.

Lost se intoarce pe AXN miercurea viitoare!! (O sa mai scriu despre el atunci…)

5 thoughts on “Desmond si Penny sunt constanta mea

  1. trifoi says:

    Pai da. Adica mercenarii pot sa lucreze pentru partea buna. Asta nu inseamna ca sunt ei buni. Si Widmore e un soi de mercenar. Si da, e malefic😀

  2. razvanbraileanu says:

    Eloise aia mă cam sparie… Widmore e mic copil pe lângă ea. Ontopic, da, Desmundo e campreatare, da’ Penny nu prea îmi place. Tre’ să apară şi Juliet în curând, nu?

  3. Andreea says:

    dada..exact acum am terminat episodul 5 din seria 4 si tocmai a fost faza din primul filmulet! si mi-am amintit ca citisem pe blogul tau si vazusem filmuletul si acum am cautat din nou si asa este!😀

Leave a Reply

