No Sex and no Cityx2


Filmul asta mi s-a parut a fi o atrocitate odioasa, unul dintre cele mai proaste filme pe care le-am vazut. Dar, obiectiv, nu sunt sigura ca e asa. Cred ca e un efect ciudat, pentru serialul a fost bun, personajele erau faine, rotunde, complexe, iar filmu’ asta e parca un buldozer care trece peste ele si le aplatizeaza. Astfel, chiar daca Carrie, Samantha, Miranda si Charlotte nu sunt niste personaje atat de rele cum mi s-au parut in filmul asta, nu ca eroinele din tipicele comedii romantice, ele au suferit prin comparatie cu ce erau intr-un serial HBO din trecut.

Oricum, e greu de crezut ca serialul a fost creat si scris de aceleasi degete pe tastatura ca si filmul asta. Michael Patrick King, you screwed up, dude. N-am vazut primul lungmetraj SATC, dar nu cred ca poate fi mai rau de-atat.

S-a bazat prea mult pe slapstick comedy, mai ales cand vine vorba de sarmana Charlotte. Toate cele patru new yorkeze au devenit niste rich&spoiled bitches, care au tot ce si-ar putea dori – inclusiv o vacanta superluxoasa in Abu Dhabi platita integral – dar ele tot se plang in continuare. Ca si cum nu au nicio problema, sau grija, si atunci isi inventeaza ele conflicte artificiale.

Nu-i de mirare ca atunci cand Big (sarmanu, el s-a maturizat si tot el plateste pentru asta – Chris Noth, ramai la “Sotia perfecta“) este intrebat de Carrie: “Is this because I’m a bitch wife who nags you?” toti cei din sala de cinema au raspuns in cor “Daaaaa!” (Asta fiind o chestie universala. Lisa Schwarzbaum de la EW povesteste acelasi lucru aici).

Toata partea din Abu Dhabi a fost absolut ingrozitoare. Imi venea sa le trag pe toate de par. Mai ales pe Samantha, care a fost mereu “directa”, dar niciodata atat de vulgara ca aici. Singura femeie cu capul pe umeri din toata povestea a fost Miranda, dar povestea ei, asa-zisul ei conflict, s-a rezolvat imediat – si-a dat demisia – si apoi le-a dadacit pe prietenele ei mult mai imature prin Emiratele Arabe. Si cand am auzit-o pe Charlotte ca se boceste legat de copiii ei, care au bona!!!, as fi vrut s-o pleznesc pana-si revine… Mai ales ca nu mai lucreaza.

Sunt multe lucruri pe care as vrea sa le spun despre filmul asta. Stiam ca e prost. Am mers pregatita la el. Dar tot a fost dezamagitor. Si scenariul… ioi! Atatea replici de tip “poanta”, ca a fost dureros. Chiar si cele patru actrite si toti ceilalti din distributie au jucat extrem de prost, ca si cum ar fi fost in “Tanar si nelinistit”. Poate daca ar fi taiat vreo jumatate de ora din film, ar fi fost mai bine…

3 thoughts on “No Sex and no Cityx2

  1. uite d’aia o sa-l piratez.🙂 eram convinsa ca va fi atat de prost dupa ce am dat banii pe sex and the city 1. da’ tre’ sa vedem si noi niste hainute, e singura mea asteptare de la acest film😛
    PS iti dai seama cum va fi a treia parte, aia filmata in secret, simultan cu a doua? :))

  2. Şi eu l-am văzut pregătită să fiu dezamăgită, dar parcă a întrecut orice măsură…nu atât în a mă dezamăgi pe mine cât într-o totală lipsă de bun simţ şi de orice urmă de realism…într-o perioadă de criză economică, reclamele la rolex, maybach şi alte fiţe au fost de-a dreptul greţoase…
    Păcat de serialul care mă încânta acum nişte ani şi din care revăd nişte episoade tocmai ca să-mi ia gustul horror de după SATC 2…referitor la primul, nu ai pierdut mare lucru…ce-i drept, ceva mai normal şi mai natural decât ăsta, dar de prost gust în ce priveşte dulcegăria şi siropul…

Leave a Reply

