Trei filme pe care abia le astept anul asta


Christopher Nolan e unul dintre regizorii mei preferati si “Inception”-ul lui e pentru mine cel mai asteptat film al anului, pe care as vrea sa-l vad chiar de la avanpremiera, daca se poate.

La inceput a fost promovat cu un teaser criptic, misterios, din care nu-ti puteai da seama mare lucru din actiune, dar putea sa strigi imediat ca e “Awesome!”. Dupa ce am vazut trailerul de 2 minute jumate, am putut sa spun ca va fi “Legen… wait for it… Dary”.

Inception, care vine la noi pe 30 iulie (la doua saptamani dupa State), chiar pare a fi acel rar film original, care inoveaza. Ideea unor hoti care intra in vise pentru a “fura” secrete din subconstient e foarte misto, iar distributia e si mai si. DiCaprio, Michael Caine, Marion Cotillard, Ellen Page, Cillian Murphy (loved him in 28 Days Later si ca Sperietoarea din Batmanuri), James Gordon Levitt (500 Days of Summer), etc.

Si, in opinia mea, Nolan nu a dat vreodata gres cu un film. “Memento” e preferatul meu, poate pentru ca e mai low-budget, si “Insomnia” e poate cel mai putin preferat al meu, dar tot bun, iar de “Prestige” si “Batmanuri” n-am de comentat decat de bine. Trailerul, mai jos:

 

“Never Let Me Go”/”Sa nu ma parasesti” este una dintre cartile mele preferate si Time a numit-o “cea mai buna carte a deceniului”. Carey Mulligan m-a cucerit cu “An Education” si cand am vazut ca o joaca pe eroina, Kathy H, proiectul cinematografic a devenit o prioritate pentru mine. Si Keira Knightley e Ruth, in pielea careia ar intra perfect, zic eu.

Trailerul a aparut recent si pare grozav. Cu exceptia unui mic detaliu, un soi de bratari de supraveghere pe care eroii nostri trebuie sa le ponteze. Lucru care contrazice un pic spiritul cartii. Dar asta e. Aleg sa am incredere in scenaristul Alex Garland, care a lucrat – mai ales cu Danny Boyle – si la “28 Days Later” si “Sunshine”. In film mai joaca si Charlotte Rampling si Sally Hawkins (din “Happy Go-Lucky”). Data premierei: necunoscuta, inca. (Nu mi-e rusine sa spun ca mi s-au umezit ochii dupa ce am vazut trailerul de mai jos…)

A mai ramas doar “Scott Pilgrim versus the World”. Michael Cera are sansa sa joace in afara stilului lui normal – the adorable geek. A fost original in “Juno”, tot simpatic in “Nick and Norah’s Infinite Playlist”, dar a ajuns sa fie obositor. In filmul asta, Cera este Scott Pilgrim, un muzician care se indragosteste de o fata dar, pentru a ramane cu ea, trebuie sa ii invinga pe cei sapte evil ex-boyfriends ai ei. (Care-s toti jucati de actori simpatici).

Regizor: Edgar Wright, a british genious, responsabil pentru doua dintre comediile mele preferate, “Shaun of the Dead” (comedie romantica cu zombie) si “Hot Fuzz” (parodie a filmelor cu politisti plini de zel). Trailerul arata bine. Sper sa ne placa😀 La noi nu s-a stabilit inca premiera. Probabil ca nici nu se va stabili…

4 thoughts on “Trei filme pe care abia le astept anul asta

  1. Daaa, multumesc foarte mult ca pana acum am incercat sa vad trailerul si sa citesc despre Inception fara sa aflu despre ce e vorba, da’ mi-ai spulberat precautiile! :))
    Scott Pilgrim, daca nu apare la cinema, o sa vina pe DVD, oricum.

  2. Da, am revazut trailerul de la Inception la cinema saptamana trecuta si si eu vreau sa il vad!!! Cat despre Never let you go, evident!!!!🙂

Leave a Reply

