Mucho Awesome Machete!!


“Machete don’t text”. Asta e tot ce trebuie sa stiti despre filmul asta, care face tot ce si-a propus, ba chiar si mai mult. They fucked with the wrong mexican. He kills the bad guys, he gets the women. (Si nu-mi pasa ce crezi tu, o, fata din spatele meu in sala de cinema, de ai comentat ca e cel mai prost film pe care l-ai vazut vreodata. Apropo: ai vazut the Expendables? sau cele mai recente filme din cariera lui Gerard Butler?)

In urmatoarele cateva zile, expresia “Machete don’t text” va intra permanent in vocabularul pop-culture. Eu astazi deja am apucat s-o spun, s-o aud si s-o citesc.

Filmul asta e demential de amuzant, plin de tot felul de glume cu substrat si e o oda pentru un actor a carui fata a fost comparata cu orice de la o formatiune stancoasa la o toporisca – toate comparatiile pe deplin meritate – un actor cu 195 de roluri, care n-a mai apucat pana acum sa fie vedeta. Sa fie eroul. Si asa a intrat in legenda ca, dupa trailerul fals de la Grindhouse, Trejo il suna pe Rodriguez la orice ora din zi si din noapte intrebandu-l cand are de gand sa faca filmul. Si Rodriguez l-a intrebat de ce dracu nu-i trimite un SMS. Iar Trejo a zis: “Machete don’t text”.

Ce mai pot sa spun despre filmul asta? Totul e inutil. Machete don’t text. Mi-a placut la nebunie de Jeff Fahey (dar mie mereu imi place la nebunie de el). Cheech Marin este un preot badass. Hermano. Or should I call him padre? De Niro joaca unul dintre cele mai dezgustatoare personaje ale lui si face o treaba buna. Steven Seagal mi-a parut, pentru prima oara ever, putintel cool. Imi pare rau de Lindsay Lohan, pentru ca n-ar fi trebuit sa joace un rol atat de meta in timpul dezintoxicarii.

Ok! Timpul pentru un mic sondaj. Care e mai hot dintre cele doua individe de mai jos?

N-as vrea sa influentez rezultatul votului, dar Michelle Rodriguez e mult mai bad-ass decat Alba, care e cam bleguta de felul ei si a avut tot filmul a bad hair day.

Nu mai stiu ce vorbesc. Sunt cam obosita. Mergeti sa vedeti filmul!

4 thoughts on “Mucho Awesome Machete!!

  1. Jessica Alba are talia ireal de subțire, nu poți fi bad-ass dacă te frîngi așa, la prima adiere, deci eu zic Rodriquez. Normal, adică, se vede de la distanță🙂

  2. Josephine says:

    Cum am spus, cea mai hot gagica e michelle rodriguez, si da, alba are o problema cu paru’! pana una alta, rodriguez e genul meu de lady, super sexy!

  3. Alba e perfecta, dar mdea, aici e cam caraghioasa, cam la fel de periculoasa ca Mirabela Dauer. Totusi, fiind perfecta, asta este, castiga orice competitie din oficiu! (Si apoi, daca zic ca nu castiga, se supara Claudiu😉 )
    Dar vreau sa zic ca faza cu “Machete don’t text” e cea mai isterica chestie pe care am auzit-o in 2010 :)) Senzationala!

Leave a Reply

