Bufet suedez cu seriale noi (II)


Eh, au trecut zilele cand televizor ne putea “trage” inauntru, asa cum a facut cu fetita din “Poltergeist”. Asa cum observa si naratorul din “Torturati-l pe artist”, din toate serialele noi care apar, majoritatea sunt cu avocati, cu medici sau cu politai, si/sau cu infractori.  In postul anterior despre serialele noi, am vorbit despre “Blue Bloods”, care apartine categoriei cu politisti, dar si-a gasit un unghi de abordare mai original.

De data asta, o sa vorbesc despre The Defenders si The Whole Truth, doua procedurale cu avocati, care nu-s pe departe la fel de bune si complexe ca The Good Wife/Sotia perfecta si despre noile seriale cu oamenii legii, Hawaii 5-O si Chase. Intre timp, My Generation, pe care am zis ca-l detest si ca e oribil in postul trecut,  a murit dupa doua episoade. La revedere! Drum bun!

The Defenders, care deja am vazut ca va fi difuzat de AXN in Romania, desi au aparut doar vreo doua episoade in SUA, e cu avocati in Las Vegas. Cu Jim Belushi (din pacate, I’m not a fan) si cu Jerry O’Connell (I was his fan, dar aveam vreo 12 ani, erau anii ’90 si serialul in care juca era Sliders si ma fascina). Anyway, serialul asta e mediocru, cu ei care vai! sunt cam sleezebags, dar le pasa mult de clientii lor si in fapt sunt mai morali decat procurorii. Bleahhh. Verdict: un episod e de ajuns. Poate mai arunc un ochi pe AXN daca nu mai e altceva la TV.

The Whole Truth. Tot un courtroom drama, care crede ca a gasit unghiul de abordare original: cazul este prezentat din punctul de vedere al procuraturii (Maura Tierney din News Radio si ER) si avocatilor apararii (Rob Morrow, Northern Exposure)… Dar gaselnita nu e de ajuns. E prea pompos si totusi lesinat. Si in ultima faza aflam cine avea de fapt dreptate. Acu nu stiu cum pot sa pastreze conceptul. Ar fi ridicol sa presupunem ca cei doi, procuroarea si avocatul lucreaza mereu, intamplator, la acelasi caz.

De asemenea, cele doua parti cred orbeste in dreptatea lor si nimic, nicio dovada descoperita pe parcurs nu le schimba opiniile batute-n stanca. Si asta e o prostie pentru ca, cel putin in episodul pe care l-am vazut eu, exista destule motive ca oricare dintre ei sa se gandeasca… hmmm, poate am gresit. Avocatu apararii inteleg, e clientul lui, il apara indiferent de orice, dar procuroarea, care merge pana-n panzele albe. Plus ca deja am uitat daca omul ala era criminal sau nu si daca a fost guilty sau not gulity… Si eu uit in cazuri rare.

verdict: nu ma mai uit. Nu merita timpul meu.

Chase. Povestea serifilor federali care cauta criminali on the run. Un procedural curat, dar care nu iese in evidenta cu nimic. Personajul principal e o tipa destul de interesanta ca actrita, seamana cu Olivia din Fringe, si fizic, si ca personaj. verdict: nu-i nimic care sa ma faca sa mai revin.

Hawaii 5-O. Well, stiu ca originalul (care, din cate am citit, nu sclipea cu nimic) a fost pe Tele7abc si ca am si vazut episoade cand eram tres petite. Cel putin piesa de pe generic imi suna clar in minte (si au pastrat-o). Vreau sa continui sa ma uit pentru: A. Personajul Danno, al lui Scott Caan, e extrem de simpatic si deja am un soft spot pt el. Nu pot spune acelasi lucru despre domnul erou principal. E mai de lemn. B. Jin din “Lost” si Sharon Valerii/Boomer/Athena din “Battlestar Galactica”. Well, cam astea ar fi. S-ar putea sa fie de ajuns. Depinde daca incep sa-mi placa si personajele celelalte, nu numai Danno. Si sper ca n-a murit the evil guy din pilot, James Marsters adica Spike din Buffy, si ca il vom revedea.

Pentru alte titluri, cititi si partea I.

5 thoughts on “Bufet suedez cu seriale noi (II)

Leave a Reply

