Seriale noi: Cronică “Free Agents”. Nici n-a avut timp…


2,5 trifoiDe ăsta chiar îmi pare rău că a fost anulat. Nu pentru că-mi plăcea prea-prea mult. Poate pentru că-l avea pe Giles (Anthony Stewart Head! Din Buffy!) în fiecare săptămână acolo, pe micul ecran, deşi partitura lui nu era fantastică. Doar pentru că nu mai există, nu înseamnă că nu pot să-mi aduc un pic aminte de el, aşa ca un R.I.P. (also rip through it, pentru că nu era prea grozav).

Premisă: Un tip deprimat pentru că a divorţat şi i-e foarte dor de copiii lui (Hank Azaria – Huff, The Simpsons) şi o tipă al cărei logodnic a murit în urmă cu un an (Kathryn Hahn – Crossing Jordan) sunt colegi de serviciu, la o agenţie de P.R. şi într-o dimineaţă se trezesc în pat împreună.

Analiză: Cei doi sunt atraşi unul de celălalt, totuşi e era în care will they/won’t they nu prea mai merge, aşa că se începe cu sexul şi cei implicaţi în act încearcă să analizeze totul dimineaţa de după. Într-un fel, e vorba de aceşti doi oameni care se reinventează şi poate la sfârşitul drumului, când vor fi pregătiţi, se vor găsi unul pe celălalt. Din păcate, drumul e cam plictisitor. Deşi ambii merg la un terapeut – Dr. Hu, imagine the jokes (şi Doctor Who a devenit foarte la modă ca referinţă, un post pentru altă dată) -, iar mai ales tipul e umilit constant de şef, de colegii mai tineri, câteodată de clienţi, experienţa şi talentul lui îşi spun cuvântul.

Giles has become a dirty old man

Free Agents s-a născut cu ghinionul de a fi pe NBC, un post cu câteva produse bune, dar la care nu se mai uită nimeni. A avut ghinonul de a fi remakeul american al unui show britanic (în care personajul lui Anthony Head era ceva mai pervers, cu gura mai murdară, din câte am citit, şi mult mai amuzant – mă voi uita!) cu şase episoade, însă plasat într-o lume mai pestriţă decât PR-ul – o agenţie de talente cu tot felul de talente dubioase şi excentrice.

Şi poate, oricât aş putea de obicei să mă bucur de un serial bun, oricărui target de vârstă i-ar fi adresat, I’m just too young for this stuff! Poate nu am empatizat eu corect cu doi oameni de vârstă mijlocie şi problemele lor. Dar mă îndoiesc că e vorba de asta.

Fix it: Mai are rost? Rest in peace după patru episoade. Îmi pare bine că nu a fost mai bun!

*M-am hotarat sa ma intorc la blog chiar in cel mai fertil moment al televiziunii – toamna, cand recoltezi serialele. Am de gand sa le analizez pe toate si va fi amuzant, pentru ca nu prea ies multe in evidenta. Nu e niciunul cu adevarat bun de la linia de start. Pentru ca episoadele pilot sunt un lucru fragil in general, care au treaba deloc usoara de a pune bazele unei lumi si de a demara actiunea, le voi analiza impreuna cu cel de-al doilea episod (la Free Agents  am văzut chiar trei!), care ar trebui sa demonstreze de fapt cum va arata pe termen lung.

Cronică Unforgettable 
Cronică Ringer
Cronică The Playboy Club
Cronică Up All Night
Cronică The Secret Circle

Leave a Reply

