De ce ador Halloween (indiciu: are legătură cu serialele)


De obicei nu am nicio treabă cu sărbătorile importate, însă Halloweenul chiar are un loc special în lumea mea obsedată de pop-culture. Din trei motive: 1. Episoadele speciale din seriale. 2. Filmele horror! 3. Costumele geniale.

Despre costume pot să spun că, la un moment dat, mi-aş dori să mă costumez într-un zombie, dar unul extrem de realist (am exersat acasă mârâielile şi mersul, aşa că sunt convinsă că aş fi veridică într-un asemenea rol). Ori asta, ori prima femeie Doctor Who, cu tenişi.

Horrorul m-a pasionat de când eram mică, de la the scary bits din Twin Peaks la Suspiria (văzut la o vârstă fragedă şi mi-a bântuit somnul multe nopţi la rând) şi încă ador filmele bune din acest gen. Despre The Evil Dead, unul dintre preferatele mele, am scris aici.

Iar episoadele din seriale sunt de obicei o scuză pentru toată distribuţia să se îmbrace în costume, să meargă la petreceri, să arate goofy sau scary şi, de multe ori, aşa cum a făcut Community, să investească în poveşti deosebite (anul trecut: mâncare de armată îi transformă pe toţi de la o petrecere într-un fel de zombi; anul ăsta, personajele au spus poveşti de groază, fiecare în felul lui).

O selecţie de poze din seriale, ceva mai jos!

This slideshow requires JavaScript.

Leave a Reply

