Cei mai mişto* bărbaţi din 2011


Adam Scott rulz

*aşa cum am zis şi anul trecut, mişto = deştept, nu neapărat frumos clasic, dar interesant, versatil, plin de personalitate, în afara cercului devenit cam boring pentru Trifoi – Depp-Clooney-Pitt, nicio legătură cu marii anoşti cauciucaţi păpuşei care nu-mi zic nimic Efron-Lautner-Worthington etc. Am ales actori care fac roluri geniale, off the beaten path, şi care, din păcate, nu sunt consideraţi sex-simboluri universale.

Nick Offerman

Ron Effing Swanson din Parks and Recreation este o alegere neortodoxă, dar există atât de multe lucruri care îmi plac la el, încât nu poate să nu-mi fie drag: adoră mâncărurile de mic-dejun (ca mine), e extrem de manly şi urăşte guvernarea, deşi are un serviciu în consiliul local al micului orăşel Pawnee, din Indiana. E reticent la schimbări, la sărbătoriri şi la a-şi demonstra afecţiunea. Chestia e că, în momentele în care e copleşit de emoţie, o vedem doar într-o jumătate de zâmbet, cu mişcare expresivă a mustăţii şi e mai mult decât toţi ochii înlăcrimaţi din lume.

Ryan Gosling

Nu e vorba aici de abdomenul parcă Photoshoppat (via Crazy Stupid Love), ci pur şi simplu de talentul lui. Mi-a plăcut în rolul unui mizantrop care se îndrăgosteşte de o păpuşă de sex în Lars and the Real Girl, dar anul trecut mi-a plăcut în Drive la nebunie. Nu mai are rost sa comentez altceva. E pur şi simplu grozav.

Andrew Lincoln

Deşi serialul The Walking Dead în care joacă şi personajul lui au grave probleme de scriitură, Lincoln nu poate să nu-mi placă pentru momentele în care-şi prezintă vulnerabilitatea (şi pentru pălăria aia minunată de şerif). A durat ceva până să-mi dau seama că e tipul din Love Actually care-şi declară dragostea pentru Keira Knightley, dar atunci când am realizat asta, mi-a plăcut şi mai mult de el. Şeriful Rick, minunat cu ochii înlăcrimaţi.

Martin Starr

Probabil candidat la cel mai puţin cunoscut nume din lista asta, Martin e preferatul meu pentru rolurile din Party Down, Community, NTSF:SD:SUV (parodie de 10 minute la toate serialele procedurale posibile şi imposibile). Aici puteţi vedea cum arăta acum vreo 11-12 ani, în Freaks and Geeks, iar transformarea e remarcabilă. Pentru el îmi doresc un rol principal (neapărat!) pentru că e pra grozav pentru a se risipi în roluri micuţe dar de impact în toată sfera TV.

Jason Momoa

Game of Thrones l-a propus ca pe un erou interesant, iar legătura dintre Khal Drogo al lui şi Daenarys a devenit cu totul altceva decât mă aşteptam: de la ură şi spaimă la iubire şi devotament. Iar în Conan a fost cea mai bună parte, poate singura, ba nu, clar singura parte bună. Că rolul nu a fost scris prea grozav pentru un tip cu adevărat inteligent e un mare păcat. Sper să îl aştepte lucruri bune pe viitor.

Chris Pratt

Parte din trinitatea Parks and Rec, Chris Pratt e un tip foarte arătos, dar care nu se protejează deloc de ridicol. Şi aşa îmi place de el! Andy Dwyer al lui este un tip la 30 de ani care nu s-a maturizat niciodată şi care se prezintă ca un prostănac. Un prostănac fermecător, care se aruncă cu capul înainte în orice situaţie şi care totuşi are o inimă mare. A avut şi un rol mic în Moneyball, care nu l-a utilizat deloc în scopuri umoristice (din păcate), dar e ok, căci se pricepe şi la dramă.

Adam Scott

Deloc ultimul din trinitatea de mai sus (Parks and Recreation), Adam Scott e un tip care se bazează pe umorul sec şi căruia îi iese de minune. E prieten bun cu mai cunoscutul Paul Rudd şi abia la 40 de ani se poate spune că a devenit relativ faimos. În serialul mai sus menţionat, unul dintre momentele cele mai grozave este cel în care personajul lui, Ben Wyatt, e îmbracat într-un costum de Batman şi are o cădere nervoasă care-l face să plângă în hohote. Adorabil. În 2011 a jucat şi în Friends with Kids, pe care cine ştie dacă-l vom vedea vreodată, alături de Jon Hamm (alt bun prieten).

Jeffrey Eugenides

Sursa: Details.com (restul, foto promoţionale)

Autorul cărţii mele preferate, Middlesex, este dincolo de scriitorul obligatoriu din lista mea. Mi se pare quite sexy, într-un fel de profesor de istorie cu surprize. În 2011 am citit şi Sinuciderea fecioarelor, dar am cumpărat şi noua lui carte, pe care o mai păstrez puţin (are tendinţa să aibă spaţii mari între apariţia romanelor, stil Franzen). Are origini greceşti, ca şi mine, şi asta e de asemenea *mişto*.

Peter Dinklage

Da, da, ştiu, un pitic în lista mea miroase a corectitudine politică de la o poştă. Însă Dinklage mi se pare sexy autentic, pentru că, hei, inteligenţa e cât se poate de sexy. Fie că e Tyrion din Game of Thrones, unde mereu va fi cel mai deştept din cameră, fie că (şi aici m-a prins rău!) angajat la ONU în 30 Rock şi face greşeala de a o curta pe Liz Lemon, când merită ceva mai puţin nevrotic.

Damian Lewis

Misteriosul şi controlatul prizonier de război care ajunge acasă în Homeland (cel mai bun serial nou al toamnei 2011), Damian Lewis demonstrează că gingerii (roşcaţi cu pistrui) sunt cât se poate de atrăgători şi poate chiar puţin malefici, aşa cum zic cei din South Park. Lewis a făcut un rol de zile mari şi sper să ajungă astfel şi pe marile ecrane.

Michael Fassbender

Ginger-ul numărul 2! Aici recunosc că am trişat, pentru că nu am apucat să văd nici măcar unul dintre filmele lui Fassbender din 2011. Dar, cum anul trecut a fost clar anul lui, şi mie mi-a plăcut la nebunie încă de la Inglourious Basterds, dovadă fiind şi ilustraţia de mai sus, merită menţionat. Iată un tip superb şi un actor cu adevărat carismatic.

Simon Pegg

Poate geekul meu preferat, Simon Pegg m-a cucerit de la Shaun of the Dead şi Hot Fuzz, iar în 2011 am reuşit să văd şi primul sezon Spaced, un sitcom pe care l-a co-scris chiar el, iar toate episoadele au fost regizate de Edgar Wright (unul dintre cei mai faini bărbaţi din 2010, apropos). Apoi a mai apărut cu BFF Nick Frost în Paul, o comedie clar peste medie, deşi nu orice putea să fie, şi a reprezentat partea mea preferată din Mission: Impossible – Ghost Protocol.

Jon Hamm, anual, by default

Deşi anul ăsta n-am avut parte de nici măcar un episod nou (booo!) din Mad Men, Jon Hamm rămâne în continuare preferatul meu. Şi l-am văzut oricum în 30 Rock şi mai ales în Bridesmaids, în rolul unui îngâmfat nesimţit, pentru că nu-i place să se ia în serios. Perrfect!

10 thoughts on “Cei mai mişto* bărbaţi din 2011

  1. I totally agree with you! M-am saturat de topurile cu cei mai frumosi barbati referindu-se clar la aia photoshopati sau botoxati. Cei din topul tau sunt cu totii super misto, carismatici, beautifully smart si actori cu mare potential:) Si la mine Jon Hamm est top ca si cei trei muschetari din Parks and Recreations!!
    PS ce schimbat e Martin Starr fata de rolul de geeky kid din Freaks and Geeks (regret ca a rulat asa putin).

  2. Cu riscul de a deranja o discutie intre fete :p, eu l-as scoate din lista pe Andrew Lincoln. Demult n-am mai vazut un serial atat de slab ca TWD; cred ca deja a intrecut volumul de lacrimi fata de cel al unei telenovele. De fapt chiar asa mi se pare – o telenovela cu miscast total. Daca scoti cele cateva scene cu zombies, cu ce ramai?

    P.S. Da, stiu ca nu e fair sa-l caracterizez dpdv al serialului :p

    • trifoi says:

      Si eu am scris acolo ca Walking Dead e un big mess. Dar totusi, datorita interpretarii lui Lincoln, nu pot sa nu-mi placa de Rick, oricat de prostanac ar fi…

  3. anonim says:

    CEI PE CARE I-AI ALES SUNT ORIBILI:((:))CE VA PLACE LA ACESTI BARBATI???ATI AUZIT DE JONNY DEPP,BRAD PITT,LEONARDO DICAPRIO???IMI CER SCZ DAR AVETI GUTURI PROASTE:)))))

    • trifoi says:

      Am gusturi specifice. Si, sincer, m-am cam saturat de Johnny Depp in ultima vreme. Brad Pitt si Leonardo DiCaprio imi plac ca actori talentati, dar atat si nimic mai mult. Recunosc, cand a aparut Titanicul, eram nebuna dupa DiCaprio. Intre timp, nu mi se mai pare atat de atragator. Multumesc pentru opinie, oricum.

Leave a Reply

