New Girl, Scandal, Once Upon a Time şi Suburgatory. Ce seriale păstrez din sezonul 2011-2012


Toamna şi primăvara au adus o grămadă de seriale noi, mai multe ca de obicei, însă, la fel ca de obicei, prea puţine merită atenţie, darămite câteva ore bune din viaţa mea (sau a voastră). Iar câteva dintre alea bune (Awake, de exemplu) au fost deja anulate, spre nefericirea mea. Rămân însă cu câteva de care nu pot să mă despart. Unele merită, la altele sunt curioasă sau am prins deja gustul plăcerii vinovate.

Suburgatory

E unul din cele bune şi unul despre care nu am apucat să scriu în cele nouă luni de când a avut premiera. La început cam sec şi cam artificial, Suburgatory a avut parte de o îmbunătăţire constantă, de la umor, la umanizarea personajelor dintr-o suburbie de plastic. Chiar merită să scriu mai mult despre el şi o voi face vara asta. Pinky swear!

New Girl

În decembrie spuneam că show-ul nu va avea viaţă lungă dacă e doar The Zooey Deschanel Show şi nimic mai mult. Vestea bună e că, de pe la jumătatea sezonului, a depăşit complet faza asta. Şi-a dezvoltat personajele masculine – Schmidt şi Nick au devenit mai mult decât amuzanţi şi se bat constant pentru hohotele noastre de râs. Încă un lucru bine-făcut: relaţia dintre Schmidt şi manechinul Cece, o sursă nebănuită de suflet şi de foarte mult umor.

Girls

Mai trebuie să spun ceva? L-am elogiat în toate felurile când am scris despre el. Şi, de atunci, am mai văzut vreo cinci episoade care mi-au cimentat părerea. Ba chiar personajul Adam, pe care-l făceam mai rău decât Hannibal Lecter, a primit fără să-mi dau seama o inimă şi o profunzime de care m-am ataşat foarte mult. Really hope these crazy kid make it.

Homeland

E fără îndoială cea mai preţioasă creaţie a sezonului trecut. Şi îmi place atât de mult încât mi-e greu să-l comentez în vreun fel. Mai degrabă aş scrie doar iiiiiii atunci când mă gândesc la el. Îmi doresc tare mult ca sezonul viitor să fie la fel de bine construit şi emoţionant, deşi le va fi greu să se egaleze sau chiar să se depăşească.

Revenge

Din ce l-am considerat atroce la episodul-pilot, Revenge  m-a surprins şi pe mine, şi pe criticii americani pe care îi citesc, cu o densitate a acţiunii fenomenală şi cu inventivitate în ceea ce priveşte răzbunarea. A devenit ceva delicios care şi-a pierdut o parte din savoare atunci când a ajuns la crima de pe plajă cu care începe episodul pilot. Sper să-şi revină.

American Horror Story

Plăcere vinovată pură şi nimic mai mult, am promis că o să mă uit la acest serial până la sfârşitul vieţii luiLa naiba, mai sus e o poză cu Papa, care are o cutie misterioasă, şi asta apare într-un episod. În sezonul doi, deşi rămân câţiva actori – Jessica Lange inclusiv, pe când Connie Britton a scăpat – decorul se schimbă. Totul se va petrece la un ospiciu. Cum aş putea să renunţ acum?

Once Upon a Time

Nici despre el nu am apucat să scriu, dar asta pentru că a fost pur şi simplu plictisitor. Nu s-a întâmplat mare lucru până la sfârşitul ultimului episod din primul sezon, dar recunosc că ce s-a întâmplat mi-a stârnit curiozitatea pentru viitor. Asta e. Va trebui să trăiesc cu mine şi cu această decizie. La naiba, l-au pus pe Gus din Breaking Bad în costum de djin. Nu se poate mai cheesy de atât.

Don’t Trust the B**** in Apartment 23

Încă îmi mai place serialul ăsta şi scenariştii au găsit moduri pentru a schimba formula plictisitoare: Chloe face ceva sociopat şi June o aduce pe calea cea bună. Iar glumele cu James van der Beek au continuat să fie inovatoare. Cum e cea de mai sus, de exemplu.

Scandal

Trebuie să recunosc că la ăsta mai am dubii dacă trece linia pe anul viitor sau nu. Nu am văzut încă tot sezonul de debut, dar nici nu m-am grăbit. Colac peste pupăză, am aflat că Henry Ian Cusick, Desmond din Lost, care fusese undiţa cu care m-au agăţat producătorii, nu va mai juca sezonul viitor. Aşa că nu sunt sigură că mai stau cu gladiatorii în costume.

Teaser: Mâine o să scriu despre curăţenie, adică despre serialele de care scap pentru a-mi elibera programul. Sunt multe de care m-am săturat şi cu care nu cred că mai ajung la zi.

2 thoughts on “New Girl, Scandal, Once Upon a Time şi Suburgatory. Ce seriale păstrez din sezonul 2011-2012

Leave a Reply

