Bufet suedez cu seriale noi (III)


Am tot amanat insemnarea asta din cauza lipsei cronice de timp, dar a venit timpul si pentru ultimele seriale noi (in afara de Boardwalk Empire, pe care n-am prea avut chef sa-l vad deocamdata…) sa fie revizuite. Mai ales ca la serialele din lista am simtit nevoia sa vad mai multe episoade, pentru a ma prinde daca mai merita sau nu vizionarea lor in continuare.

La “Lone Star” nici nu m-am mai uitat, mai ales ca a fost anulat dupa 2 episoade. Intre timp si “Undercovers” a fost anulat, acesta fiind primul esec in TV al marelui JJ Abrams (Vezi JJ, daca nu propui mitologii complicate? This happens!).

In primul rand, vreau sa-l anunt pe castigatorul sezonului toamna 2010 la seriale noi: Felicitari pentru The Walking Dead, noul serial aMC (Unde se deruleaza minuni ca Breaking Bad, Mad Men, si unde s-a nascut si a murit Rubicon) care se detaseaza de toate celelalte din toate punctele de vedere. E un serial cu zombieeee, ceva la care visez de multa vreme si, desi momentan nu au aplicat nicio noua metafora notiunii de walking dead, tot e foarte fun.

Violenta e foarte grafica, exista nenumarate secvente in care putem vedea mate and other stuff like that dar, la cat de ciudata sunt eu, nu ma deranjeaza deloc.

Eroul principal, jucat de britanicul Andrew Lincoln (il stim cel mai bine din Love Actually, unde era indragostit ca un tantalau de Keira Knightley), imi place foarte mult. Si exista o gramada de potential in celelalte personaje.

Abia astept sa vad incotro merge si sigur o sa-i dedic un post la finalul primei serii.

The Event probeaza pantofii (ambii stangi) lui FlashForward, care a fost primul serial Lost wannabe anul trecut. Nici lui The Event nu-i merge prea bine, pentru ca incearca prea mult si e doar o teaca goala de actiuni si personaje subtiri ca foaia velina. O sa ma uit in continuare, dar fara mari asteptari.  Niciun personaj, in afara de tipul normal prins intr-o conspiratie (extrem de simpaticul Jason Ritter), nu-mi ofera nimic.

Better With You. Sitcom clasic. Nu aduce nimic in nou in peisajul comediilor de juma de ora episodu’. Pacat de Joanna Garcia, care ar merita mai bine. Am vazut doar primul episod. Poate mai arunc un ochi in pauza de iarna, ca sa fiu sigura ca nu pierd nimic.

Nikita. The jury’s still out on this one. Nu am reusit sa vad al doilea episod si poate ca nici nu mi-e sortit sa o fac. Maggie Q o joaca pe Nikita, dar mi se pare prea rece, fara pasiune. Motivatiile ei seamana cu ale lui Sydney Bristow din Alias, in timp ce povestea pare sa fie un sequel al serialului “La Femme Nikita”, cu Peta Wilson. Iar Michael nu seamana deloc cu Michael din celalalt (Roy DuPuis).

No Ordinary Family mi-a placut moderat la inceput. Acum, pe la episodul 6, incepe sa se adune si sa fie tot ce ar putea fi. Puncte forte: Michael Chiklis (Fantastic Four, The Shield) si Julie Benz (Dexter, Buffy, Angel, Roswell).

O familie aparent normala are un accident de avion in Brazilia si se procopseste cu superputeri. Cea mai cool e a pustiului: are un supecreier si poate invata extrem de rapid orice, de la matematica la nivel de doctorat, la ebraica, la cum sa repari o masina. I wish I had that…

Serialul a fost cel mai interesant atunci cand personajele, cei patru membri ai familiei, colaboreaza pentru un scop final. Atunci cand fiecare are povestea lui, se duce de rapa.

Iar personajele mele preferata sunt the sidekicks: procurorul jucat de Conrad din Weeds si asistenta de laborator al mamei din familie. Ambii sunt geeksi si foarte amuzanti.

Hellcats. Ma plictisesc si adorm numai cand ma gandesc la el. Majorete de colegiu. Blabla. Una dintre ele e studenta la drept si le judeca, dar ajunge sa se imprieteneasca cu ele. Blabla. Ma duc sa dorm acum. (Trei episoade mi-au fost mai mult decat suficiente).

Partea I a bufetului suedez

Partea a II-a a bufetului suedez

*imaginea din deschidere e o captura din Mad Men.

2 thoughts on “Bufet suedez cu seriale noi (III)

  1. Pe mine episodul 2 din The walking dead m-a dezamagit crunt. A fost mai prost decat un film 2nd hand cu zombies. Pe al 3-lea inca nu l-am vazut deoarece Dexter e prea misto sa-l pot amana in favoarea lui TWD 😀

Leave a comment