Seriale noi: Cronică “Charlie’s Angels”. Deja expirat… (în mai multe feluri)

Mi-e foarte greu să mă decid aici care e cel mai prost: The Playboy Club sau Charlie’s Angels. Cred că e vorba totuşi de cel din urmă, pentru că pe lângă toate problemele pe care le are Clubul, mai există şi cel mai penibil dialog din istoria omenirii. Pe bune, n-am reuşit să văd decât 25 de minute din primul episod şi mi-a fost de ajuns. Îmi venea să-mi torn smoală în urechi. Continue reading

“The Three Musketeers”: unul pentru toţi, toţi pentru trei… D

Unul pentru toţi şi toţi pentru 3… D! Pe scurt, Milla Jovovich demonstrează în acest film de ce numai soţii ei o introduc frumos în filme (Întâi Luc Besson şi acum Paul W.S. Anderson, a nu se confunda cu tipul brilliant Paul Thomas Anderson). În The Three Musketeers 3D/ Cei trei muschetari 3D, după un început a la Ocean’s 11 în vremea lui Louis Quatorze, totul pare a decurge potrivit cărţii.

D’Artagnan ajunge la Paris, se ceartă cu Athos, Porthos şi Aramis, îşi stabileşte dueluri cu ei de la oră la oră, ei sunt înconjuraţi de oamenii cardinalului şi cei patru îi înving pe cei patruzeci. Însă de aici deviem, pentru că – iată! – apar corăbii zburătoare, care au zepeline în loc de pânze şi Cei trei muschetari devine Piraţii din Caraibe în Franţa, în aer. Continue reading